SOC
Postoji razlog zbog kog je Shadow of the Collossus pobrao toliko lepih kritika kod PlayStation publike.

Sa tehničke strane, pomerio je hardware do krajnjih granica, dok je istovremeno postavio takvu atmosferu koja dosad nigde nije bila viđena. U svojoj osnovi, to je ono igračko iskustvo koje se retko može ponoviti, jer prodire u samu srž svakog ko je igru i probao.

Oživeti ovakvo remek-delo u današnje vreme velik je rizik, utoliko što developer koji je radio na igri nije uključen u njen rimejk. Tu činjenicu Sony je pokušao da nadomesti angažovanjem tima koji bi delio istu strast kao i bezbroj fanova, a to je upravo Bluepoint Games.

Iako su se dokazali sa prethodnim remasterima, kao što su Uncharted trilogija, Gravity Rush i Metal Gear Solid 2, ovo će ipak biti jedno potpuno novo iskustvo za njih, s obzirom da se radi o kompletnom rimejku originalne igre – od samog početka, pa do kraja.

U ovaj projekat uneto je puno brige i ljubavi – svet deluje veći nego ranije, a sad uz pomoć jačeg hardvera, imamo i bogatije detalje. Sve je potpuno preuređeno, od dolina kojima jašete, pa do glavnog hrama, što je bio jedan od hrabrijih poteza, s obzirom da treba voditi računa o tome da se atmosfera, koja krasi ovu igru, ne ugrozi ni na koji način.

SOC

Ono što je takođe vredno pomena je savršen model tekstura koji je ubačen u igru. Sav artwork je restauriran i rezultat je fantastičan. Sledeće veće otkrovenje možemo videti u animaciji, koja omogućuje prirodnije kretanje, ali sa ovrtom na original igre. Modeli sada na realističniji način vrše interakciju sa prostorom, kako u borbi, tako i van nje.

Ono što je ranije izazivalo nelagodu kod igrača bile su donekle neresponzivne kontrole. Ovo nije sprečilo mnoge da se i pored toga zaljube u igru, ali je ovo novo poboljšanje učinilo da igra iz korena postane lakša i lepša za igranje. Ipak, ako ste ljubitelj originala, na rapolaganju su vam i klasične kontrole.

Ovo svakako spade u jedne od zahtevnijih projekata ovog tima, a prvi pogled na prerađenu igru možete videti ispod: